søndag 14. mars 2010

Größ Gott!

Plutselig har de første fem ukene av utvekslinga mi i Østerrike gått allerede! Og da er det på tide å ta i bruk bloggen som jeg fikk av lillesøster til jul. Burde nok ha begynt før, men det er mye som har skjedd, og så har det blitt litt utsatt til "jeg har bedre tid"...Og nå har jeg plutselig litt lekser som skulle vært gjort, så da passer det jo bra å skrive litt her.

Altså, om du ikke visste det allerede, så er jeg på plass i Linz i Østerrike for å studere her et semester. Opprinnelig sku dette være mitt siste semester av jusstudiet. Og så er jeg her for å bli flinkere i tysk. Og for å bli kjente med folk og for å se mer av landet. Og så kommer jeg til å fortelle litt hverdagen og opplevelsene mine her i tilfelle noen sku ha interesse av å lese om det. Men jeg advarer om at det kan bli en smule detaljert. Jeg utgjorde med god grunn den ene halvdelen av oss som fikk kallenavnet "detaljene" i kollokviegruppa vår på jussen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar